donderdag 8 december 2011

Mannen hebben recht op sex!

Deze week gaat in Nederland de film Hysteria in première. Het is een komedie over de uitvinding van de vibrator. Het speelt zich af in Victoriaans Engeland in de 19e eeuw. Vrouwen worden kennelijk hysterisch als ze te weinig orgasmes krijgen. Nou kunnen vrouwen volgens mij overal hysterisch van worden maar dat het ook van te weinig orgasmes kan wist ik niet.

Vorige week was in het nieuws dat in Frankrijk een vrouw een schadevergoeding van de rechter kreeg toegewezen omdat haar man niet meer met haar naar bed wilde. Mevrouw was al twaalf jaar niet meer genomen en van pure hitsigheid besloot ze haar man voor de rechter te dagen. Neem het lid in eigen hand zou ik zeggen, maar nee, mevrouw wenste met klinkende munt tot haar gerief te komen.

Als de lobben vol zijn en de stengel staat op punt van zaadschieten maar de vrucht is nog niet rijp dan kan de man zich zelf helpen door met zijn hand een rijpe vrucht na te doen, of hij bespringt een kunstmatige rijp gemaakte vrucht, hetzij van plastic, hetzij een echte maar dan tegen betaling. Durf of wil je dat allemaal niet dan rest je als man slechts lijdzaam smachten tot mevrouw ontvankelijk is. Maar geld krijg je er niet voor. “Edelachtbare, ik eis 1000 euro van mijn vrouw want ik was gisteren bloedgeil maar die muts liet me mooi barsten!”. Ik geloof niet dat je er mee weg komt. De dame in kwestie wel want die zit dan allang bij d’r moeder.

Sex is handel. Geen sex nu ook. In elk vrouwen- en meidenblad staan regelmatig verhalen over sexualiteit en de gangbare norm in die verhalen is dat de man vaker wil dan de vrouw en dat de vrouw daar niet aan toe hoeft te geven en dat de man daar maar mee moet leren leven. Over een vergoeding van de geleden schade wordt niet gesproken. Sterker nog; mannen moeten betalen voor sex bij vrouwen die dat eigenlijk niet willen en nu moeten mannen ook betalen voor sex wat ze niet gehad hebben bij vrouwen die het wel willen.

Het is niet eerlijk.