donderdag 17 mei 2012

Naakt in de klapstoel, dagrecreatie in Drenthe…..

Op de terugweg van de Hemelvaartsmarkt te Gieterveen, waar honderden kooplui hun waren op straat en in garages, schuren en kraampjes hebben uitgestald die werkelijk helemaal niemand wil kopen, op de patat en frikadellen na, komen we langs de aldaar bekende naturistencamping te Valthermond. Er wordt druk gewerkt, de schutting en struiken liggen plat. Wat er verder gebeurt gaat verscholen achter nog meer schuttingen en struiken. Niet veel om een hele blogpagina aan te wijden zult u denken maar blijf even hangen, er komt nog meer. Wat mij inspireerde tot dit stukje was namelijk een bord in de tuin waarop stond dat je er nu ook terecht kan voor naturistische dagrecreatie.

Dagrecreatie is je bepakt en bezakt met genoeg eten en drinken voor ongeveer een maand te begeven naar een stuk grasveld, door Staatsbosbeheer speels afgezet met paaltjes, in het bos om daar middels klapstoel en handdoek een stuk terrein te confisqueren om daar, onderwijl jouw land verdedigend tegen naburige confisquanten, de meegebrachte leeftocht nog voor het donker te consumeren. Tussendoor gaan enkele extreme fanatici elkaar te lijf met een volleybal of met badmintonrackets. De mannelijke luilakken blijven zitten in hun klapstoel onder een parasol en lezen een hobbytijdschrift. Daar doen ze heel lang over want de meeste tijd gaat om met het bekijken van jonge meiden in bikini. De bijbehorende dames zijn dan allang in slaap gevallen boven pagina 16 van de Libelle of Margriet.

Dat kan nu ook in Valthermond, maar dan in je blote kont. Ik stel me voor hoe ik, naakt zittend in mijn klapstoel, terwijl mijn huis- tuin- en bedgenote naakt slaapt boven pagina 16 van reeds eerder genoemde ééndagsliteratuur, me verdiep in een tijdschrift over treintjes. Badmintonnen en volleyballen zult u mij niet snel zien doen. En jonge meiden in bikini tref je daar niet aan. Saaie boel. Dan kun je nog beter naar Staatsbosbeheer. Blijft over het eten en drinken. Om een maandrantsoen aan voedsel binnen de gegeven tijdsspanne weg te werken moet je flink doorpakken. Daarbij gaat er wel eens iets mis. Steevast valt er een klodder slagroom, mayonaise of andersoortige geleiachtige substantie op je borst. Kruimels en zelfs hele voedselbrokken vallen in je schoot. Bier en cola en koffie en thee op je dijbenen. Naakt. Een klodder slagroom op een vrouwenborst, daar zie ik de lol nog wel van in. Maar voedselresten in mijn schaamhaar, dank u wel.

Een blote dame, het naakt recreëren nog niet tot in de finesses beheersend, knoeit iets op haar borsten en haar schoot. In een niet te onderdrukken reflex springt ze op en beklopt voorovergebogen met de rug van haar rechter hand genoemde lichaamsdelen. Met haar linker hand met daarin de veroorzaker van het geklieder wijst ze schuin naar boven. Daarna wrijft ze met de binnen- en buitenkanten van haar handen beurtelings langs haar glanzende dijbenen...... ik kom niet meer bij.
Weet je wat, laat die meiden in bikini maar zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten